maanantai 15. helmikuuta 2016

YSTÄVÄNPÄIVÄ JA MOTIVAATIO KADOKSISSA

Ystävänpäivä oli eilen (sunnuntaina 14.2.) ja jaettiin Mikan kanssa lahjat. :)


Mikalle löysin Radiokirppikseltä lomonosovin posliinia olevan Chow chow koiranpennun. Ihastuin siihen itte, niin oli pakko ostaa se kun en hirveesti muutakaan keksinyt. Mika keräilee muutenkin lomonosoveja niin koin et toi on ihan sopiva lahja. Ostin myös sinisen kauluspaidan Mikalle.


Itse sain nää Mikalta, ja oon kyllä tyytyväinen! Halusin nimenomaa shakeria, ja Mika viellä jaksoi mulle metsästää ton pinkin. Raakasuklaa oli hieman pettymys, sillä olin sitäkin pitkään halunnut maistaa, mutta kovan hinnan takia en sitä itse raaskinut ostaa, ja nyt kun sainkin sen käsiini, niin mielestäni ei ollut edes mitään erikoista, lähinnä pahaa. Mutta lahja oli mitä parhain ja kivoin silti ♥



Sitten siihen motivaatioon ja inspikseen. Niinkun mä vähän oon pelännytkin niin näinkin nopeasti se inspis ja motivaatio sitten katosi kaikkea vähääkin terveellistä kohtaan. Tuloksia kun ei nopeasti synny, niin heti alkaa inspiraatio rakoilla. Herkkupäivät oon kuitenkin saanut pidettyä viikonlopun sisässä, eikä ole lipsunut arkipäiviin, vaikka olen kyllä syönyt proteiinipatukoita ja proteiinilettuja vähän liian tiuhaan.. Eli vanhat tavat toistuvat mutta vähän erilaisilla tuotteilla.. Liikkuminen ei ole kiinnostanut, ja laitan senkin huonojen ilmojen piikkiin. Ei yksinkertaisesti kiinnosta lähteä ulos, vaan haluaisin vaan hihhuloida koko päivän sisällä yöpaidassa ja nukkua pitkään.

Oli kuitenkin mukava kun viime viikon keskiviikkona eräs nainen auttoi minua salilla. Näytti erilaisia liikkeitä ja lopulta tehtiin niitä yhdessä. Esittäydyttiin, ja jos jatkossa törmätään saattaa näyttää mulle lisää liikkeitä. :)

Sulkapalloakin käytiin taas pelaamassa lauantaina. Tällä kertaa mulla oli paljon kivempi fiilis kun sitä edellisellä kerralla, ja jaksoin koko 1,5 tuntia tosi hyvin, ja huomasin kuinka olin vähän ehkä kehittynytkin pelaamisessa, mikä oli tosi kiva huomata. Kuitenkin sunnuntaina (eilen) illalla tuli taas sellainen tunne ettei jaksaisi oikein mitään, miksi edes yrittää kun se ei näy ainakaan ulkonäöllisesti painossa millään tavalla. Teenkö tätä ihan yhtä tyhjän kassa? En tiiä. Ehkä se motivaatio tästä palautuu.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti