maanantai 1. helmikuuta 2016

SEITSEMÄS KERTA

Eilen käytiin Urjalassa. Ja siinähän aikalailla koko päivä sitten menikin.

Mulla on kamala tapa räpsiä kuvia jatkuvasti. Jos kuva on hyvä, se lähtee lähes aina Instagramin kautta Facebookiin. Argh. 

 Äitini koira Nana.



Käytin myös hyviä peilejä hyväkseni ja otin kokovartalokuvan. Jotain ihan järkyttävää toi keskivartalo. 

Tänään olin seitsemännen kerran salilla. Osittain olo oli jotenkin vetelä, ja ei ehkä mikään paras, joten nipin napin jaksoin salilla olla sen 40 minuuttia. Rutistin kuitenkin loppuun asti, enkä luovuttanut kesken, vaikka mieli teki. Mun minimi on olla salilla se 40 minuuttia, edes sen rahan edestä, vaikka käynkin Hervannan vapaa-aikakeskuksessa, jonka kertamaksu on kaupungin bussikortilla 2e/kerta, eli ei ollenkaan paha. Laitteet on kuitenkin myös sen mukaiset, ja ne ovat ehtineet tulla jo tutuksi, sillä hirveästi erilaisia laitteita siellä ei ole. Olen harkinnut vaihtaa Easyfit saliin, joka muutti myös tänne Hervantaan, ja sen ainakin pitäisi olla pullollaan uusia laitteita, ja tilojen pitäisi olla viihtyisät. Harkitsen vielä asiaa, sillä rahatilanne ei ole kovin hyvä.
Lisäksi ollaan menossa Espanjan Alicanteen maaliskuun lopulla, joten sinnekkin pitäisi säästää hyvin rahaa, joten voi olla että uusi sali jää haaveeksi vasta huhtikuulle.


Alicante saa olla sellasena tavotteena, että siihen mennessä sais edes vähän laihtua, että kehtaan hillua siellä uima-altaalla uikkareissa. Ja kyllä - meillä on siinä meidän mökin pihassa lämmitetty uima-allas! Että toivottavasti sitten löydän kanssa sopivan uimapuvun ittelleni jostain. Pitää varmaan maksaa ittensä kipeeks.
Oon tosiaan ollu ulkomailla ekan kerran Gran Canarialla 14-vuotiaana, enkä siittä edes hirveästi enää muista. Sen kyllä muistan että lämmitetty allas ei ainakaan ollut siinä meidän hotellin pihassa. :D
Nyt sen jälkeen ollut ulkomailla Mikan kanssa Virossa laivareissun yhteydessä, ja sen jälkeen viellä Tukholmassa. Eniten kuitenkin nää lämpöiset maat kiehtoo, kun pääsee pois täältä suomen kylmästä.

Mun on tarkotus myöhemmin tehdä blogiin ainakin joku kämpän esittely kirjoitus. Oon jo muutaman kuvan räpsinyt sillon kun on ollut siistiä. :'D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti