lauantai 23. huhtikuuta 2016

KUVAILUJA

Päätettiin Alinan (kaverini) kanssa kuvailla Alinan järkkärillä, kun olin aikaisemmin jo maininnut että olisi kiva ottaa jotain uusia kuvia itsestäni blogiin jne. Alinastakin räpsäisn muutaman kuvan.

Aiemmin sitä on aina pitänyt itseään lihavana, kun on haukuttu lihavaksi, niin sihen ajatukseen tottuu, että ehkä minä sitten oikeasti olen lihava. Ennen, joskus vuosina 2011-2012 olin lähinnä normaalipainoinen kuin lihava, mutta pidin itseäni silti aina lihavana.
Musta on otettu järkkärillä kuvia joskus aikoja sitten. Tiedostan itse että 2013 vuoden jälkeen olen lihonut aika huimasti. Nyt kuitenkin heräsin taas kunnolla todellisuuteen kun järkkärikuvat näin. Näytän ihan järkyttävän leveältä. Pystyn kuitenkin hyväksymään sen, että tilanne on nyt mikä on. Aikaisemmissa blogipäivityksissä yritin jopa tehdä ylipainolleni jotain mutta tämä(kin) yritys lopahti silloin.

2011 - 2012

Joka tapauksessa niihin kuviin: 









   


        






Ensimmäiset kuvat (missä mulla on toi vihreä takki päällä) on otettu tiistaina ja sitten keskiviikkona loput. Molempina päivinä oli aika huonot ilmat. Tiistaina satoi vettä ja vähän väliä jouduttiin menemään sateen suojaan. Keskiviikkona oli kova tuuli ja todella kylmä - siksi mulla on talvitakki keskiviikon kuvissa päällä...
Enemmänkin kuvia tuli, mutta laitoin tähän nyt parhaimmat ja onnistuneimmat.







Lisäksi Millyn silmätulehdus parantui! Silmätippoja ja silmähuuhdetta ei kovin mukavaa ollut laittaa, kun Milly ei erityisesti ole käsittelyyn tottunut. Mutta onneksi silmä rauhottui aika nopeasti. Viikon verran tippoja laitettiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti