perjantai 10. kesäkuuta 2016

18 X JATKA LAUSETTA

Kopioinpas minäkin tämän haasteen itselleni.
En ymmärrä... miksi mun on nykyään niin vaikeaa olla onnellinen toisten puolesta...
Seuraavaksi ajattelin... jatkaa koneella istuskelua. 
Viime aikoina... olen ollut entistä masentuneempi. 
En osaa päättää... mitä tekisin loppuillan.
Muistan ikuisesti... kun asuin koirani Lilyn ja kissojen kanssa urjalassa, kun Mikan kanssa muutettiin yhteen, ja tuotiin Milly kotiin. 
Päivän paras juttu... ei ole tänään yhtään mikään. 
Noloa myöntää mutta... olen loppujen lopuksi aika itsekäs ihminen. 
Viikko sitten... palasin Porista takaisin kotiin. 
Kaikista pahinta on... kun lemmikki kuolee, tai sen joutuu antamaan pois. En olisi itse ikinä uskonut joutuvani luopumaan kissastani tai koirastani kuoleman vuoksi niin pian. 
Salainen taitoni on... onko sellaista?
Jos saisin yhden toiveen, se olisi... Niitä on niin monta, etten viitsi listata yhtäkään! :D
Minulla on pakkomielle... suklaaseen. Tällä hetkellä Polly Puffareihin, joita en ole nähnyt kuin Prismassa. 
Söin tänään... no sitä suklaata, eli noita Pollyja! Ja tietty perus aamupalan, ruuan... 
Ärsyttävintä on... toisia arvostelevat ihmiset, kuulun kylläkin heihin... 
Tekisi mieli... ryhdistäytyä ja tehdä jotain kivaa, mutta mitä?
Minusta on söpöä... mies sanoo jotain ihanaa. 
Hävetti... kun puhuin kirpparilla kerran kovaan ääneen kun hämmästelin kuinka kalliilla joku myi pöydässään Victoria's Secretin body mistia 15 eurolla, ja minä kerroin siinä Mikalle kovaan ääneen kuinka olen omani ostanut korkeintaan 11 eurolla. Noh, siinähän oli sillä hetkellä se pöydän tavaroiden omistaja. Nolona tajusin vasta jälkeenpäin että mitä olin möläyttänyt. Rouva hämmästeli, että mistä alennusmyynneistä olen niitä sitten löytänyt, totesin hänelle suoraa että netistä, ihan normi hinnalla. 
Olenko ainoa, jonka mielestä... sisustaminen on naisten juttu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti